loading...

مدرن فرش

اطلاعات لازم در مورد فرش ماشيني كاشان

بازدید : 214
پنجشنبه 2 مرداد 1399 زمان : 14:23

خريد فرش ماشيني يكي از رايج ترين خريد هاي كشور ايران و ساير كشورهاي جهان است. اينكه چه فرشي بايد خريد و از چه طريقي، تصميمي است كه بر مبناي سليقه ي افراد صورت مي گيرد.

ولي راه خريد امروزه به روشهاي جديد صورت مي گيرد كه مزاياي مختلفي نسبت به روش سنتي دارد. شايد عده اي در مورد آن ندانند و در صورت آگاهي از اين نوع خريد و مزاياي آن ترغيب شوند تا فرش ماشيني مد نظر خود را از اين طريق خريداري نمايند. خريد اينترنتي فرش از جمله ي اين روش هاست.

خريد انواع فرش ماشيني با روش هاي مختلف

خريد فرش ماشيني يكي از رايج ترين خريد هاي كشور ايران و ساير كشورهاي جهان است. اينكه چه فرشي بايد خريد و از چه طريقي، تصميمي است كه بر مبناي سليقه ي افراد صورت مي گيرد.

ولي راه خريد امروزه به روشهاي جديد صورت مي گيرد كه مزاياي مختلفي نسبت به روش سنتي دارد. شايد عده اي در مورد آن ندانند و در صورت آگاهي از اين نوع خريد و مزاياي آن ترغيب شوند تا فرش ماشيني مد نظر خود را از اين طريق خريداري نمايند. خريد اينترنتي فرش از جمله ي اين روش هاست.

روش هاي خريد فرش ماشيني

خريد فرش به صورت هاي زير ميباشد:

خريد حضوري

خريد اينترنتي فرش ماشيني

خريد اينترنتي فرش از كارخانه

خريد مستقيم فرش از كارخانه

كه تمام اين روش ها به صورت نقدي يا اقساطي باتوجه به شرايط فروشنده صورت مي گيرد.

خريد حضوري

در اين روش مثل تمام خريد هايي كه در طول روز انجام ميدهيم به گونه اي است كه شما به فروشگاه فرش يا كارخانه فرش رجوع كرده و فرش مد نظرتان را از نزديك مشاهده و لمس مي كنيد و توضيحات مربوط به آن را از فروشنده گرفته و فرش خود را خريداري كرده يا با خود مي بريد يا اينكه بعد از چند روز براي شما ارسال ميشود.

خريد اينترنتي فرش چگونه است؟

خريد اينترنتي از سال 1991 به وجود آمد و اين نوع كسب و كار در ايران حدود 10 سال است كه برپا مي باشد. خريد اينترنتي فرش ماشيني از طريق فروشگاه هاي اينترنتي صورت مي گيرد. فروشندگان محصولات خود را در سايت هاي فروشگاهي خود قرار داده و در مورد آن توضيحاتي ارائه ميدهند و قيمت آن را تعيين كرده و تمام آنچه كه در يك فروشگاه حضوري انجام ميدهند را از طريق اينترنت انجام ميدهند.

فقط تفاوتي كه اين نوع فروش با فروش حضوري دارد اين است كه قيمتي را كه براي برپايي و كرايه ي يك مكان بايد صرف شود و پرسنلي كه بايد استخدام شوند، و هزينه اي كه بايد صرف قبوض انرژي شود، ذخيره شده و با هزينه ي يك سايت فروشگاهي تمام مي شود.

و مزيتي كه براي خريداران دارد اين است كه افراد در هر ساعت از شبانه روز كه دوست داشته باشند، ميتوانند خريد را انجام دهند.

از هر جاي دنيا ميتوانند محصولي را كه دوست دارند، سفارش داده و از طريق پست پيشتاز تحويل بگيرند.

فرش ماشيني كاشان از جمله بهترين و مرغوب ترين محصولات فرش ماشيني دنيا و ايران است كه تمامي متقاضيان اين نوع فرش از سراسر دنيا از طريق شبكه ي اينترنتي مي توانند انرا سفارش داده و تحويل بگيرند.

خريد اينترنتي فرش از كارخانه

خريد اينترنتي فرش از كارخانه يعني حذف واسطه ها از ميان خريدار و فروشنده .

وقتي فروشنده درگاهي داشته باشد كه از اين طريق بتواند با مشتري ارتباط برقرار كند و مستقيما محصولات خود را به مشتري عرضه كند ديگر نيازي به واسطه ها نخواهد داشت تا فرش را از كارخانه به دست مشتري برسانند.

و فروش تمامي توليدكنندگان از توليد به مصرف مي شود. شما وقتي مستقيما از كارخانه دار فرش ماشيني را خريداري نماييد، مسلما هزينه ي كمتري براي خريد فرش خود خواهيد پرداخت كه در اين هزينه تنها سود فروشنده در نظر گرفته مي شود و تمامي سودي كه يك دلال در اين ميان مي خواهد ببرد از بين مي رود.

پس ميبينيم هر كس در هر كجاي دنيا كه باشد، صرف نظر از فاصله اي كه با مركز فروش دارد به يك مقدار قيمت يكسان فرش را خريداري خواهند كرد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

خريد مستقيم نيز در واقع همان خريد از كارخانه است كه به حذف واسطه ها اشاره دارد. عده اي هستند كه در هنگام خريد فرش قيمت فرش برايشان اهميت ندارد. اما عده اي هستند كه قيمت فرش براي شان مهم است. و مي خواهند فرش را از كارخانه ي مربوطه تهيه كنند.

به همين دليل اگر امكان اين را داشته باشند به كارخانه مربوطه رفته و خريد خود را از كارخانه انجام خواهند داد.

انواع فرش ماشيني

در بالا در مورد انواع خريد فرش ماشيني صحبت شد. حال انواع فرش ماشيني معرفي مي شود.

انواع فرش ماشيني، در حوزه هاي شانه و تراكم، طرح و نقش و جنس فرش ماشيني بررسي مي شود.

انواع فرش ماشيني از نظر شانه و تراكم كه بايد گفت به دسته هاي رايج 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه تقسيم بندي مي شوند.

و از نظر طرح به طرح هاي سبك مدرن، كلاسيك و سنتي تقسيم بندي و توليد ميشوند.

و جنس آنها از نوع اكريليك، پلي استر، پلي پروپلين، بي سي اف توليد مي شود.

در اين ميان شما بايد، طرح، جنس و شانه و تراكمي كه در ان مي خواهيد فرش تان را تهيه كنيد، انتخاب كرده و اقدام به خريد ان از يكي از روشهاي بالا كنيد.

توضيحات و تعريفات كلي

شانه و تراكم

براي تشخيص شانه و تراكم فرش خود بايد بدانيد كه تاثير شانه و تراكم در فرش چيست؟ هر چه شانه و تراكم فرش بيشتر باشد فرش شما ريز نقش تر، نازك تر و متراكم تر است.

براي همين، شما بايد هدف تان را مشخص كنيد كه دوست داريد فرش تان ظريف تر و ريز بافت تر باشد يا اينكه ضخامت بيشتري داشته باشد؟

اگر بخواهيد فرش تان نقشه ي واضحي داشته باشد، بايد فرش هاي دستباف گونه داراي شانه بالاتر بخريد.

اگر قيمت فرش براي تان مهم است كه پايين باشد مي توانيد فرش 700 شانه خريداري نماييد.

جنس فرش

در مورد جنس فرش همينقدر بدانيد كه بهترين جنس موجود در بازار اكريليك است. كه گران قيمت تر از ساير فرش هاست.

اگر فرشتان را براي جاهاي مرطوب مثل اشپزخانه و اطراف استخر تهيه مي كنيد، بهتر است كه از جنس پلي استر كه جذب رطوبت ندارد خريداري نماييد.

و براي اتاق هايي كه رفت و امد ندارد ميتوانيد از جنس هاي ارزان قيمت تر استفاده نماييد.

طرح فرش

طرح فرش را بايد با توجه به سبك دكوراسيون مورد علاقه ي منزل تان انتخاب كنيد. اگر سبك مدرن، دوست داريد بايد فرش هاي مدرن را خريداري كنيد.

اگر سبك كلاسيك را دوست داريد ميتوانيد از فرش هاي سنتي خريداري كنيد.

اميدوارم اين مقاله براي شما مناسب بوده باشد و اطلاعاتي را كه نياز داشتيد در اختيار شما گذاشته باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 150
  • بازدید کلی : 4203
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی